štvrtok 2. apríla 2015

Thesis period



I have a lot of work with thesis writing and the deadline is coming really soon. So why just don´t google for the new perfect swimmsuit for all the day? And anyway, I feel really like fat after nutella midnight attacks so I should better think about the diet instead of swimmsuits. 
But fortunately my lovely friend told me about the new way how to loose weight so who cares, I will try. What doesn´t kill you makes you stronger (hopefully slimmer in this case). Are you in? 
More information about what i eat right now HERE.


And! Which one should i choose? I wote for the 1st one.. yet.

Píšem diplomovku vo dne v noci ale prečo by som práve vtedy , keď ju mám o 2 týždne odovzdať a chýba mi časť výskum, nedostala neodolateľnú chuť objednať si nové plavky? 
Podľa mňa buď teraz alebo nikdy. Samozrejme som pritom spráskala zopár balení nutelly, rumových perníčkov v cukre a tiež margotiek, atď. 
A preto okrem nových plaviek uvažujem o zmene jedálnička, ktorú mi poradila kamarátka a vraj to funguje tak čert to ber, minimálne kvôli tým plavkám. Idete do toho so mnou? :)

P.S. Ktoré sa vám najviac páčia? Mne prvé ale každú sekundu mením názor.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára